péntek, március 06, 2015

Rózsák (csak Valériának?)

Régóta vadászom magastörzsű fehér rózsára. Írtam egy bejegyzést tavaly októberben, de nem tettem közzé, mondván ne legyek már ennyire negatív. A mai fejlemények tükrében azért mégiscsak közzé teszem, hátha más is okul:
Ezt írtam anno:

"... magastörzsű fehér rózsát szerettem volna rendelni a ház elé. A Molnár Faiskolának egyik lerakatához bementem tegnap, de megtudtam, hogy
1. nem lehet előjegyezni ezt a virágot
2. volt egy-kettő, de virágzott és meglátták, így elvitték mások
3. valószínűleg csak tavasszal lesz újra, de nem tudják mikor, ne is érdeklődjek. (Akkor se, mert nem tudják pontosan mikor lesz.)

A másik lerakatnál van ilyen, de nem tudják milyen színű, mert már elvirágzott és nem címkézték fel, hogy milyen színű is volt!!!!!! :O
A központi lerakat jövő szerdára ígért szállítmányt, de mivel nem lehet lefoglalni, még az is lehet, hogy lemaradunk róla." Anno szerdán hívtuk őket, "hát már tegnap elfogyott".



Gondoltam elég tavasz van már, ideje lenne némi parkosításnak a ház körül. Ismét próbálkoztam tehát a magastörzsű fehér rózsával és a Molnár Faiskolával.
Telefonon a következő információt kaptam: ősszel volt, de elfogyott, és őszig nem is lesz. Megjegyeztem, hogy ősszel azt mondták, hogy tavasszal lesz, de nem tudják mikor, mire kurtán-furcsán csak annyi volt a válasz, hogy nincs és nem is lesz. Japán kecskerágót is szerettem volna, mondjuk vagy 6 szabadgyökerű tövet, az is csak 1-2 tő van, ráadásul  konténeres.

Megint csak azt mondom, hogy aki ezzel foglalkozik, az nem tud legalább egy előjegyzést felvenni és megrendelni? (Akár előleget is fizetek, ha garancia kell nekik.) Akkor talán a kert többi növényét is tőlük venném, így viszont a kedvem is elment, hogy még egyszer betegyem a lábamat hozzájuk.

Az egész mai telefon előtt persze megnéztem a honlapjukat. Remélem mindenki látja ott középen a 2015 tavasz szabadgyökerű rózsa fajtajegyzéket! Ebben pedig szerepel a White=Fehér rózsa is. Akkor ez a vásárlók megtévesztése kategóriát kimeríti?

Nincsenek megjegyzések: