csütörtök, augusztus 01, 2013

Vakolás

A vakolósok ezt a részt találták macerásnak. Jogos, elismerem, de a megállapodásban teljes vakolás szerepelt, nem volt ott a "kivétel problémás részek" kitétel, mégsem csinálták meg. (Még ezen kívül is van javítanivaló, mert a vízcsövek véséseit sem javították ki.)

Nekik köszönhetően ezért idén nyáron megtanultam vakolni.
Vásároltam simítót, találtam a garázsban egy lapátot, a helyszínen pedig egy nagy vödör vakolat maradt ott bekeverve (akkor még nem tudtam, hogy azért, mert később visszajönnek :)), azt szépen felsimítottam a falra, ameddig tartott.



Mivel az üvegtéglás nyílások oldalait is így hagyták ott, lesimítottam azt is: (amikor visszajöttek, hogy az ablakkávákat megcsinálják, nem szóltak, hogy hová lett a bekevert vakolat, csak megjegyezték maguk közt, hogy az ablaksimítást már valaki megcsinálta. :O)


Másnap már sk. kevertem egy kis vakolatot egy vödörben, ami elég híg lett elsőre, aztán mivel tettem még bele vakolóanyagot és állt is egy picit, nehezen simíthatóvá vált. De nem azért álltam neki, hogy ilyesmi problémát okozzon, csak ezzel lassabban ment a vakolás.

Végül harmadnap tökéletes állagúra sikerült a vakolat, úgyhogy befejeztem az emberileg hozzáférhető helyeken. Még csiszolóvászonnal le fogom csiszolni (addig pl. amíg az ablakokat szerelik) és a célnak tökéletesen megfelel.

Nincsenek megjegyzések: