szerda, június 12, 2013

Hétvégi festés

Picit visszakanyarodok a hétvégéhez.
Sok-sok esős nap után szép hétvégénk ígérkezett és sehová sem kellett mennünk, tehát: szarufa-festést és fűnyírást irányoztunk elő.
Anyáék összevont születésnapi-névnapi ajándékaként vásároltunk egy festékszóró készletet, gondolván: haladjunk is a szarufa festéssel.
Szombaton délutánra kijutottunk és igencsak dzsungel fogadott. A vadsóska megint akkora volt, mint amikor a telket vettünk, a fűnyíróból féltávnál kifogyott a benzin és a hátsó rész megmaradt másnapra.
Izgalmasabb volt a festés. Mivel ennek a szerkentyűnek a kompresszora vállra akasztható, gondoltam én is megpróbálkozhatom vele.



Ezzel nem is volt baj. Igaz, egy idő után melegedett az oldalam, de a bajok ott kezdődtek, amikor a 90 cm-re kinyúló részt kellett volna lefújni, létráról kifordulva. Ezt már nem vállaltam be, úgyhogy cseréltünk: én tologattam a fűnyírót, N. festett. Egy idő utána azonban a pisztoly nem akarta felszippantani a tartályból a festéket, csak fújta és fújta a levegőt simán, festék nélkül. Megnéztük: beszáradva nem volt, a lazúr elegendően híg volt és már a tartályba öntött vizet sem akarta "felvenni". Ha fejre állítottuk, akkor fújta a festéket pár pillanatig, majd újra csak a levegő. Végül lemondtunk róla és hazamentünk. (Tegnap visszavittük a boltba, miután N. egész szombaton este próbálta megállapítani, hogy hol nem zár esetleg rendesen, stb. miért nem működik. Nem sikerült. Várjuk a véleményt: csere, javítás vagy vissza pénz.)
 


Vasárnap délután ismét kinn voltunk, akkor már csak ecsettel és a fűnyíróval. Én -minden félelmem ellenére- mégis bevállaltam a létráról kifordulást és festettem ecsettel, N. nyírta a füvet.

Kb. a hátsó rész 95%-ával készen lettünk, (az apró, -kimaradt, mert elérhetetlen- részekkel nem tudjuk még mi lesz) a többi, problémásabb oldal következik. A füvet sikerült teljesen levágni. (Ha a kép fölé viszed az egeret, megláthatod milyen lett.)

Nincsenek megjegyzések: