csütörtök, február 21, 2013

Költözés

Hamarosan "feléledünk" építésügyileg, most azonban az elmúlt hónapok történéseit szeretném összefoglalni. :)
Volt ugye, egy költözésünk. Én, aki még egy éve ragaszkodtam ahhoz, hogy télen nem költözöm 3 gyerekkel, pláne nem albérletbe, tessék: költöztem. (Rugalmasnak kell lenni. :P) A lakást január 6-ig kellett kiüríteni.


A karácsony már félig-meddig dobozok között telt és az egész nehézsége az volt, hogy 3 felé kellett pakolnunk:
-- tele lett anyósom lakása minden olyan cuccal, amire kb. fél évig nem lesz szükségünk. (Ruhák, kinőtt ruhák, az összes könyv, törékeny cuccok) Ezt szép lassan pakolgattuk ki 20 km-re.
-- amikor kivettük az albérletet, láttuk, hogy a bútorok sem fognak elférni, tehát a bútorok egy részét otthagytuk a garázsunkban, a régi lakás mögötti garázssoron.
-- december 31-re (igen, szilveszter délelőttjére) rendeltünk egy bútorszállítót és egy szállításra átpakoltuk a maradék bútorokat az albérletbe.


Január 2-án már az albérletben aludtunk,


de január 4-én, pénteken még visszatértünk a lakásba, egy utolsó éjszakára. :) Bútorok már nem voltak, fürödtünk egy utolsót (fél évig csak zuhanyzónk lesz), felfújtuk a matracokat és a laptopon megnéztük a Reszkessetek betörők! c. filmet.



Az utolsó reggeli szombaton reggel a szokásos sós/lekváros kifli. :)


Volt még pakolnivaló, így egész szombaton ott voltunk. Este 8-kor a gyerekeket elvittük az albérletbe, lefektettük, mi pedig visszamentünk, hogy hajnali 4-ig még pakoljunk.
Lelle búcsúzóul a fenyőtüskékből ezt a szívet rakta ki a "régi lakásnak":


Vasárnap reggel fél 7-kor már újból ott voltunk, hogy egy utolsó-utolsó menetben kitakarítsunk:


Végül délelőtt fél 10 körül az új lakó bepakolta a cuccát, leolvastuk az órákat és már csak másnap, január 7-én, az ügyvéd után mentünk vissza, hogy átadjuk a kulcsokat.
Azzal, hogy lezárult egy korszak, elkezdődött valami új is. :)

2 megjegyzés:

Verus írta...

Akartam már kérdezni, hogy naaa mi lett.. közel negyedévvel el is jutottam ide. *ciki*
Nagyon hangulatos lehetett az utolsó, matracos estétek.
Lelle is és Vili is hatalmasat nőttek. :D Meg persze Nándi is, de a két nagyon látszik most a legjobban.
Remélem, h hamarosan már a sajátban lesztek.. pussz!

Szunyo írta...

Köszi, mi is naggggyon reméljük. :)