hétfő, július 02, 2012

Ajtó választás

Még mindig az ajtók, ablakok. Szín nagyjából már megvan (nem árulom el), stílust kell még találni pl. a bejárati ajtóra. Ez az ajtó az utcáról nem látható, egy szélfogó kis terasz lesz előtte. Az előző posztban levő egyik tetsző ajtót PS-sel lekicsinyítettem a mi méretünkre, aztán még játszottam a színekkel és a formákkal. Ti melyiket választanátok, miért? (Ezt a megjegyzéseknél le is írhatjátok! :)) (A ház stílusa nem minimál lesz, hanem egy kicsit vidékies stílusú, de mégsem nyomasztóan, ezért az ablakok nem osztottak lesznek, hanem egyszárnyúak mindenhol és nem spaletták, hanem redőnyök. Mutatom azt a vonatállomási órát is, amit mostanában szereztem be ebben a stílusban.)

 
  1. kép

 2. kép

 3. kép

5 megjegyzés:

Mackapufa írta...

Nehéz kérdés. Vagyis annyira nem is. Én a 3. képet választanám, csakhogy a világos színben. A szín: a sötét nyomasztó, és mivel bejárati ajtó, így a por klasszul meglátszódik rajta. A világosabb egyrészt melegebb szín, másrészt talán a port nem látni rajta. Annyira.
Tudom, hogy a 3. a legminimalistább, DE! Ha neked még mindig kérdés, hogy melyik ajtót választod, ajánlom figyelmedbe vagy a mostani ajtótokat, vagy otthon az anyáékat (az előszobait). Kérlek, állj neki takarítani. A ti ajtótoktól idegbajt kaptam, mire a sok kis kazettát kitakarítottam. Mindkét oldalán. Az anyáék se kutya, ráadásul az még fehér is. Mivel 2 jó nagy üveg kazetta van benne, ezért szerintem elég világos lesz az előszoba is.
Tudom, hogy a praktikusságot szeretnéd ötvözni a "jól néz ki"-vel, úgyhogy én ennél maradnék,ami könnyen és gyorsan takarítható, de mégis mutatós :)

ZJA írta...

Nekem a világosabb szín... DE: én személyesen mindig frászban voltam, hogy a kilincs mellett üveg van. A kazettás ajtó takarításában lehet valami :)

Hódos Anita írta...

Sziasztok! Tudnátok nekem segíteni abban, hogy az 1-2. kép színének elnevezése mi? Pont ilyen színű beltéri ajtót szeretnék a lakásunkba. Könnyebb dolgom lenne, ha tudnám, mi a szín neve. Köszönöm szépen!

Hódos Anita írta...

Pontosabban az 1. kép. :)

Szunyo írta...

Szerintem cseresznye színű.
https://www.google.hu/search?q=cseresznye+belt%C3%A9ri+ajt%C3%B3&client=firefox-a&hs=lSr&rls=org.mozilla:hu:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=qqQUU4DlNcnnygOK6IBI&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1280&bih=636#imgdii=_