kedd, május 25, 2010

Fűvágás

Még az idén sem ússzuk meg... ;))
Két hete a talajmechanikussal kinn voltam, hogy megmutassam hová is kell menni fúrni és igen: már akkor is vagy 40 cm fű volt. Aztán jött az özönvíz-szezon és nagyon akartam, hogy vágjuk le mihamarabb azt a füvet.
Tegnap este ki is mentünk fél 5-kor... haza is jöttünk este 8-kor és több, mint a felével végeztünk csak. :( Hatalmas fű nőtt, majdnem akkora, mint a legelső vágásnál. Csak most valahogy sűrűbb...
Úgy tudtuk csak levágni, hogy én sarlóval "elővágtam" kb. 30 centisre a nagy füveket, a gyerekek elhordták az útból és N. jött a fűnyíróval. Ami már többszörösen megszolgálta a pénzét.
Bejött a telekre a jobbról második szomszédasszonyunk a kislányával. Kiderült, hogy a kislány szeptemberben lesz 6 éves, vagyis egyidős Lellével, de Lelle éppen nem akart vele játszani. :O Lesz tehát játszótársa, ha kiköltözünk majd. Valaha. Hahhaha...
Ma este is kimentünk, ugyanúgy fél 5-kor és ugyancsak 8-kor jöttünk haza, noha már kevesebb, mint a fele volt hátra... Na de az milyen füves rész volt! A gyerekek nem látták benne a két meggyfát! :))) Pedig nagyon keresték! ;)) A hátsó rész mindig is problémásabb volt, erős bozót nőtt rajta, olyan voltam a sarlóval, mint egy dzsungelharcos. A fűnyíró most először zabálta a benzint, 3x annyi elment, mint máskor egy fűnyírásnál, de sokkal többször kellett áttolni 1-1 fűcsomón, hogy normálisan levágja.
Közben én szétterítettem egy földkupacot, ami még a vízóra-akna kiásásakor keletkezett, csak beleköltöztek a termeszek, nőtt rajta a fű és nem lehetett rámenni fűnyíróval. Holnap nem tudom: fel tudom-e emelni a karomat. :O Van egy másik kupac is, amit kerülgetni kell, de az a betonozás miatt kavicsos, sajnos az ott fog maradni az alapozásig, addig sarlózzuk majd róla a füvet.

Rendesen elfáradtunk, a gyerekek nyikk nélkül elaludtak. Tegnap is lefáradtak, ma Vilit ébreszteni kellett 7-kor, Nándi fél 8-kor, Lelle 8-kor ébredt. Ma viszont nem volt ovi és nem dolgoztam, de holnap mindannyiunknak menni kell...

Nincsenek megjegyzések: